onsdag 14. desember 2011

...i gangen sitter nissen...


Så ble det litt julekos i lille gangen også.
En liten furu kvast ble med hjem fra søndagens
tur i skogen. Kvisten er satt i mormors gamle Höganos krukke og sinkhus
er satt på hyllen.


Ikke mye julerødt i Monicas hus i år, men denne søte nissen fra Maileg skal
få lov å sitte i gangen. Nissen har fått selskap av min egenproduserte runde
pute og en lekker linpute fra PB Home. Sinkhus, avlang pute og Maileg
nisse er kjøpt hos Anemone. Klikk HER for å besøke den flotte
bloggen til Anemone, eller HER for å titte i nettbutikken.


Her i huset pakkes det gaver, ryddes og vaskes...
Har planer om å starte med litt julebakst i dag også, så er i alle fall en sort i boks ;-)
Føler at vi er i rute, men kjenner jeg oss rett
mangler det alltid en liten gave, eller to, til ... smiler....

Ønsker dere alle en riktig strålende onsdag,
og velkommen til nye følgere!

Klem fra

10 kommentarer:

liven sa...

Så koselig hos deg Monica :o)

Ha en fin dag.....her er det også planer om pittelitt julebakst :o)

Anonym sa...

Hei Monica
Så flott at søndagsturen bar frukter :)
Fint ble det i gangen, ja. Artig at du kan navnet på krukken, jeg har også mange krukker etter mine besteforeldre, tenk at vi nå bruker dem til pynt :)opprinnelig var vel dette ting som sto i spisskammerset. I dag er det innevær. Kanskje du deler kakemann oppskriften ? Iallefall lykke til med baksten og ha en fin dag.
Klem fra Britt

Unknown sa...

Ååå, så koselig;)
Elsker Mailegnissene altså!!

Ha en fin dag ♥

Klem Line

Thelma Louise sa...

så koselig bilder..)) herlig stemning..))

akk jeg eier jo ikke karakterstyrke..men mindre jeg virkelig bestemmer meg..) da er jeg ikke til å rokke..men nå har jeg ikke bestemt meg..og da må de gjemmes..bare det at det er jeg selv som gjemmer de..så de er ikke så vanskelig å finne..tjjhi

Anines hvite verden sa...

Takk for koselig kommentar hos meg:) herlige bilder her inne! Ha en fiin onsdagskveld videre:) klem

Anonym sa...

Så koselig pyntet gang. :))
Klem Mette.

Villa Minde sa...

Å så utrolig julekoselig <3!! Nyydelig med furukvasten i Höganos krukken :o) Det høres ut som du er godt i rute til jul ja, det må være deilig hi-hi. Ønsker deg en herlig torsdag! Klem fra meg

Balke gård sa...

Hei og hå, dette vr da en innbydende og fin julestart å komme til! Koselig! Ha en finfin dag, mvh Marianne:)

Unknown sa...

Så fint det ble, ikke så mye alltid som skal til. Likte den nye puten din og krukken med furukvisten veldig godt. :)

Stor adventsklem fra meg.

Lisette sa...

Kjempe fine Bilder, deilig å se litt rødt. Neste år blir det rød jul her...

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails