lørdag 17. desember 2011

All I want for Christmas


Ikke lett å velge, her er jo så mye fint..., men her kommer min ønskeliste hos hviit.
Vil du se flere flotte ønskelister klikk HER
Den flotte nettbutikken hviit har i adventstiden gitt oss mulighet til å velge fra øverste hylle,
ingen begrensninger..., dette er 4 og siste mulighet. I tillegg til alt det flotte på denne ukens
ønskeliste, ville jeg også blitt hoppende glad for noe fra min første ønskeliste...



....bare en knapp uke til jul...





5 kommentarer:

liven sa...

Lekre saker!!

Ha en fin lørdag monica :o)

Anonym sa...

Hei min gode venn
Ja,nå syns jeg du skal sette "makt"bak ordene og printe ut ønskelisten din og sende mannen på handling,hi,hi
Syns du fortjener maaange pakker jeg.:)
God klem fra Britt

Thelma Louise sa...

All baksten i boks..)) og et nytt genialt gjemmested..)) hehe

En riktig god jul til deg om jeg ikke skulle rekke innom..)) kos deg med dine og masse karbohydrater.))

Juleklem fra meg.))

Just a Little Vintage sa...

En lekker ønskeliste=)!!

Ha en herlig julefeiring!
Klemmer!

Ingrid sa...

Ja, her var det litt av hvert man gjerne vil finne under granen på julaften!
Jeg har önsket meg en fire liters panne. Og smilt litt av hvor trist jeg syns det var för, når man hörte om damer som fikk "husmor"-presanger til jul eller födselsdager.
Håper du og dine får en riktig koselig juletid!
Klem/Ingrid!

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails