fredag 23. desember 2011

Gave pakking...

Kvelden før kvelden... ;-)
Årets julegaver fra Monicas hus er pakket i naturtoner.
Hyssing, lerkekongler, papir i hvitt og brunt. Til og fra lappene
har jeg "laget" selv med tags og stempel fra Panduro.


Helt fritt for nisser og rødt, men likevel akkurat passelig julete etter min smak.
Alltid kjekt å gi bort (og få) gaver som er pakket litt spesielt :-D


Super travle dager for oss som jobber med blomster denne uken. Veldig gøy,
og så mange fornøyde og glade kunder i butikken, utrolig kjekt!
Blir liten tid å titte innom bloggene deres, men gleder meg til å ta en runde i
romjulen.
Vil ønske dere alle en riktig fin julefeiring!
Husk å ta vare på hverandre,
og nyt tiden sammen!

Juleklem fra

12 kommentarer:

Synnøve sa...

Så fine pakker du har laget:-) Heldig de som får så fine gaver.
Ønsker deg ei fin jul:-)

Nostalgia sa...

Nydelig :-) Kjekt å gi bort og kjekt å få...ønsker deg og dine en riktig god jul :-)

Janne sa...

Så koselig du har laget til pakkene!
Ja, jeg vil tro det er fullt opp i blomsterbransjen:)) Ca 12 år siden jeg jobbet i blomsterbutikk, og jeg storkoste meg i julestresset:)
Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
Juleklem fra Janne

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fine pakker.....liker også det enkle.
Ønsker deg en gledelig jul

klem fra meg til deg

Tovepia sa...

Jeg har noe å lære når det gjelder gaveinnpakning, ser jeg, nydelig;)

Ønsker deg og dine ei god og trivelig jul!! Juleklem fra meg;)

Valmueplassen sa...

Åhh, så fint og personlig det blir :0)
Veldig koselig å få gaver det ligger slik omtanke
bak:-)
Ha en kjempefin jul!
Stor juleklem fra meg:-)

Anonym sa...

Hei
Skjønne pakker :)
God jul til dere alle
Klem fra Britt

RoseSommer sa...

God jul til deg, og pakkene dine er så koselige!
Håper du også får mye fint av nissen. Jeg går med min gamle button som jeg kjøpte i USA en gang: "Dear Santa, I've been a good girl this year!"
Sånn for sikkerhets skyld.

Unknown sa...

Utrolig FLOTTE gaver;)
Heldige de som får de under treet ♥

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!

Klem Line

Gry sa...

Vakkert! Jeg ønsker deg en riktig god jul! Kos deg og nyt noen late dager ;) Klem fra Gry

liven sa...

Nydelige pakker...kjekt å lage til....og kjekt å få :o)
En god jul ønskes fra meg
klem!!

Bluggi buggi blogg sa...

Ønsker deg en riktig god jul :)
Julestjerneklem, Trude :)

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails