fredag 12. oktober 2012

Hooked Zpagetti


Super raskt  =  super gøy!
Spisebrikker med grov struktur, heklet med tekstilgarn fra
Panduro Hobby.

Jeg har brukt samme type garn som teppet jeg har laget til nye badet,
om du vil kan du se innlegg om teppet mitt HER.
(innlegg om nye badet kommer.., venter b.l.a. på baderoms møbler fra Kvik)
Å hekle med dette garnet er skikkelig artig, man tryller fort frem resultater.
Vanskelig er det ikke heller, luftmasker og fastmasker er alt som skal til.
Har du lyst å prøve kan du følge oppskriften under her:
Garnet finnes i mange flotte farger, jeg har valgt en varm grå/beige farge,
en veldig typisk meg farge :-D

Fredag, og helg igjen.......
Ønsker alle som titter innom en riktig skjønn helg!

Smil og klem fra

54 kommentarer:

Jatte sa...

Så stilig! Slike vil jeg prøve meg på også.. hadde vært moro med slike på bordet på julaften, kanskje i rødt?;)

Nyt helgen,
Klemmer fra Jatte♥

Emidoras verden sa...

Så stilige spisebrikker!
Flink du er!!
Ekstra moro når man lager det selv:)
God helg til deg!
Klem.

Anita sa...

Disse var fantastisk fine!! Fikk en tanke om at disse kunne være fine julegaver. Tusen takk for at du deler ;)

PS! Jeg blogger "framsnakking", anbefaler deg titte innom. Ønsker deg en god helg.

Anita

Unknown sa...

De var skikkelig fine :) så tenker jeg - tror du det går å strikke med det også?
Nydelig farge- veldig meg også !

Ønsker deg en flott helg med masse glede :)

Klem Monica

Olstad sa...

Disse var veldig fine og for en fin ide. Dette tror jeg jammen jeg skal prøve. De så veldig fine ut hos deg.
God helg.

monica (mollys bubble) sa...

Wow! Ble jo kjempekult.
Skulle ønske jeg hadde masse tid, så kunne jeg lagd flere slike i forskjellige farger :-)
God helg til deg!
Klem fra Monica

Anonym sa...

De ble jo bare kjempe fine:)
For en utrolig koselig idee og flink du er:)
Ha en herlig helg
Klem Merete

Fru Eikje sa...

Digger bloggen din, du har alltid så fine tips! Blir kjempeinspirert :) Disse brikkene var utrolig stilige, jeg må prøve meg på sånne! :)

Ha en fin helg! :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Takk for besøket ;-)
Får så lyst å hekle når eg ser det du lagar.
Hadde eit fint rundt teppe som mor-mor hadde laga. Er diverre utslitt! Duftranke eller porselensblomst er fint. Fekk avleggar med mamma sitt gamle søskenbarn for mange år sidan. Vart diverre utøy på den. Men heldigvis hadde eg tatt ny avleggar.
Fin helg til deg B-)

Gry sa...

LEKRE spisebrikker! Lune og fine til høstbruk!! Fine servietter også :) Høstinnlegget ditt med tente lykter under her er kjempekoselig! Takk for dine alltid så gode ord hos meg <3 Ønsker deg en deilig helg! Klem fra Gry

Linn sa...

Utrolig fin brikke:);) dette virket fristende og teste ut:) tusen takk for tipset:) ønsker deg en fin kveld videre:);) stor klem fra linn

Kvit balkong sa...

Kjempeflotte spisebrikker! De har jeg lyst å prøve på også!
Ha ei flott helg!
Klem

Frøken H sa...

Så utrolig kule spisebrikker! :) Jeg som sto og så på dette garnet på panduro i dag, nå angrer jeg jo på at jeg ikke kjøpte noen nøster! ;) Tusen takk for inspirasjon og oppskrift! Ha en fiiin helg! Klem Frøken H

Frøken H sa...

Så utrolig kule spisebrikker! :) Jeg som sto og så på dette garnet på panduro i dag, nå angrer jeg jo på at jeg ikke kjøpte noen nøster! ;) Tusen takk for inspirasjon og oppskrift! Ha en fiiin helg! Klem Frøken H

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Nydelig farge du har valgt ♥
Spisebrikken ble veldig fin også. Gøy med noe nytt!

Var innom Panduro her om dagen og kikket i garnhyllen faktisk. Akkurat nå har jeg nok prosjekter gående, men takk for tipset :)
Dette skal nok prøves ut en dag!

God helg ♥

Elisabeths Borg sa...

De ble super fine:-)

Irene - Fra slott til kott sa...

Fint, og smart. Har lenge vært på jakt etter runde spisebrikker i en mørk rødfarge. Med rundt spisebord, er utvalget av spisebrikker mindre :-) ser at dette garnet finns i riktig farge for meg. Takk for inspirasjon!

Klem fra Irene

Miss Susie and the Bandits sa...

Så flnk du er!
Kjekt å ha besøk når man kan servere på så nydelige spisebrikker ;-)
Kanskje drister jeg meg til å prøve jeg også en dag. Kjekt at du deler oppskrift.
Ha en herlig helg!
Klem Susanne :-)

Hobbybruket sa...

Stilige brikker! Jeg har enda ikke prøvd meg på noe med Hooked Zpagetti. Men tror jammen jeg må ha med meg noen nøster hjem neste gang jeg skal på Stoff & Stil. Takk for flott inspirasjon og riktig flott helg. :0)

Anonym sa...

Så utrulig flotte dei var,skulle gjerne ha laga noken slike for dei pynter sån opp når ein dekkerbord og alt:)du er kjempeflinke!
Kjempefine bilder:)kanskje eg må oppta gamle kunstner og hekle igjen etter gammalt:)
Ønsker deg ein flott lørdag!
God klem fra Lillian

Elna sa...

Vad fint det ser ut och låter kul. Jag tror jag ska testa att virka några. Ha en fin lördag.

Kram

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Så fin blogg du har Monica !!
Følger du meg så vil jeg selvsagt følge deg :)))
Gleder meg til å titte innom igjen når jeg har tid til å lese gjennom noen innlegg fra deg.

Ha en super lørdag
Klem Heidi

Unknown sa...

Så fine de var:))
Er så kult med den spaghettitråden:)
MÅ lære meg og hekle ja!!

Spennende med nytt bad, gleder meg til og se:)

Ha en fin lørdag ♥

Anemone sa...

Nei, je deg, de var fine!! Jeg og fikk lyst å lage... De var rett og slett veldig, veldig fine! Du er veldig flink å strikke og hekle :)
Fine, fine, fine!
Gog helg Monica! Vi sees rett over helgen, hurra for det :) Oda kommer å jobber med oss på fredag og lørdag, det skal bli koselig det!
klem Henriette

Mosterfi sa...

Vilken trevlig blogg du har!Så mycket inspiration man får genom att kika runt. Trevlig helg! mosterfi

amo sin blogg sa...

Lekre brikker. Kan tenkje meg å prøve å lage slike.
Me brukar alltid spisebrikker. Ofte problem med ketsjupflekkar, skal tru om desse er lette å få reine ?
Takk for tipset !
Anne-Mari

Ingeborg sa...

Kjempefine:) Og hekling er gøy.

Fin helg til deg:)

Hjem & Glede sa...

Å Monica så flink du er!
Dette var virkelig stilig og alt du har som passer til da..
Skikkelig lekkert.
God helg da og håper vi snart sees på butikken til Henriette!
I dag har Casper bursdag og i morgen familie besøk....blir kos.

Klem klem
Camilla.

Lisbeth sa...

Hvor blev de flotte..:-)
Rigtig inspirerende billeder også.

God weekend fra Lisbeth

Siddis back home sa...

så flotte de var, tusen takk for tipset og ha en fantastisk søndag hos dere!

Toril sa...

Så stilig de ble! :)
Tror Zpagetti er jevnere enn
Trapilho garnet. Dine produkter
ser iallefall knallfine ut! :)
Fortsatt god helg til deg!

♥ Netta ♥ sa...

Wow, så flotte spisebrikker du har heklet! Jeg har kastet alle min gamle spisebrikker, var så lei de gamle. Nye fra IKEA har kommet i hus, men kanskje jeg også må hekle meg noen nye :-)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem
Netta

Anne på landet sa...

Åååå, disse var så fine!
Kan du ikke holde et heklekurs? Jeg melder meg med en gang.Jeg vet ikke en gang hvordan en holder en helklenål:(
Kjekt å se iallefall:9

Klem fra Anne.

Anne sa...

Såååå utrolig lekkert med de spisebrikkene!! Virkelig! Mulig jeg må prøve meg på hekling nå ;)

Ha en fortsatt herlig søndag! :)


Klem Anne

Coach og mindfulness instruktør Bente sa...

Kjempetøffe/røffe brikker - så supert at du deler oppskrift, disse må jeg lage meg.
Koselig blogg, som jeg vil titte innom flere ganger.
Bente

ynde sa...

Kjempefine!! Hekling har eg aldri prøvd faktisk, skulle nok det når eg ser disse ☺ klem Kjersti

silje sol sa...

Kjempefint! Du er så flink :)
God uke til deg!
Klem Silje

Spirea sa...

Knallfint og kreativt! Syns du er så god til så mye, jeg - også er det så fint at du deler <3

sv: takk for din ærlighet i kommentar til meg - det var utrolig flott av deg, men samtidig så vondt å lese hva du har gjennomgått. Jeg kan bare forsøke å sette meg inn i hvordan det må være...jeg syns du er tapper, du står oppreist og jeg vet jo at selvom styrken er der, så er savnet like sterkt. Savn er noe vi må leve med - og samtidig ta vare på alle de gode minner.
Du er så bra - og jeg sender deg en ekstra god og varm klem herfra <3

Liftup sa...

Kjempe fine brikker, skulle ønske jeg kunne hekle.
Veldig kjekt å besøke bloggen din, mye flott å se på .
Ønsker deg en fortsatt flott dag :)

Torill sa...

Stilige spisebrikker!! :))

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig fine;)
Jeg holder nå selv på med en matte en inspirasjon fra deg:)
Siden jeg mangler et nøste og dem er tomme på panduro, venter jeg utolmodig for å bli ferdig..:)
Fin kveld videre:)
Klem

LadyBurk sa...

Flinkis:)

Anonym sa...

Hallo :)
Så bra det ble !
Nå er vi vel hjemme igjen. Håper vi ses snart :)
Klem fra Britt

Thelma Louise sa...

flinka.:))

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Disse brikkene var flotte. Jeg må finne meg en som kan hekle for meg:-)

Nydelige bilder også! Takk for inspirasjon!

Ha en flott torsdag!

Klem fra Hjørdis

Life´s Silverlining and I sa...

Åh vad fint du gjort! Mycket fin inspiration jag hittar här hos dig! Kram Nilla

Lottemora sa...

Så tøft! Har jo litt tekstilgarn liggende, så kanskje blir det neste prosjekt

Ha en fin helg. Klemmer fra Lottemora

Anonym sa...

Kjempefine brikker
Skulle ønske jeg kunne hekle

LisaM sa...

Så kult!! Sånt "garn" har jeg ikke sett før.
Koselig blogg du har!☺

Unknown sa...

Så fine!! Dette er jo suuuuper julegaveide!!

Helenas enkla vardag sa...

Jag har bara inte fattat att jag tappat bort dig!
Nu har jag lagt till dig så jag inte tappar bort dig igen! Ber så mycket om ursäkt Vad fint du gjort, blev sugen på att börja virka! Men undrar om jag kommer ihåg hur man gör!
Kram helena

loftkroken sa...

Kjempefine :))
Takk for tips og inspirasjon :)

Klem Bente

idylloghim.blogspot.com sa...

Hei igjen, Monica:) sitte å kose meg med bloggen din. Eg blir så inspirert, denne hklebrikken ska eg prøve meg på;)) elsker håndarbeide, å hjemmelaget ting.
Stooore klem
Ann Elin

Unknown sa...

Så smart å hekle spisebrikker av så tjukt garn. ! Den iden skal eg prøve ut !

- Lene

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails