torsdag 3. januar 2013

Must-haves fra tine K


Nytt år, nye muligheter og nye kolleksjoner presenteres.
Er du klar for litt farger i det nye året?
Tine k sin nye kolleksjon er kalt Must og er fylt med mange vakre "must-haves".
Helt ny frisk korall rød farge, kjenner at denne fargen ikke er helt meg...,
men man skal aldri si aldri...
Kanskje en liten farge klatt for å lyse opp litt mens vi venter på våren?
Møblene i bambus er bare vakre, og hadde virkelig gjort seg på terrassen...
med sånne friske fine farger på putene hadde vi vel knapt merket
om sommeren regnet bort....
Nydelige blå-toner!
I år har jeg lyst på litt blått, både ute og inne.
Grått og natur, så behagelig og vakkert og se på!
Ulike nyanser i brunt, sort og natur.
Kanskje noe for sofakroken min?
Alle de vakre bildene er lånt fra tine k sin blogg som du kan kikke på HER.
Hva med deg, er du klar for litt friske farger i det nye året?

Smil og klemmer fra 

12 kommentarer:

Anonym sa...

:)
Britt

Unknown sa...

Her er det mye flott ja, men jeg tror jeg kan styre meg for korallfargen, hehe:)
Men på den annen side, det sa jeg om gult og:)

Jeg er klar for litt farger etterhvert, men enn så lenge er det sort/hvitt og natur som gjelder her i huset:)

HA en fin fin dag!

Anita sa...

Hei og godt nytt år!
Bildene/stilen du viser tiltrekker meg...
Takk for titten ;)

Anita

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Godt nyttår, Monica :)
Kjempe mye lekkert fra TineK.. masse herlige bilder og mange fristelser :)
Klem til deg :)

Anette Willemine sa...

Godt nytt år, Monica! Håper du har hatt en deilig julehøytid. :)
Mange fristende nye ting fra Tine K. Gleder meg til de kommer i butikk.

Ønsker deg en vakker start på 2013!

Klem,
AW

Thelma Louise sa...

Hei..:-)) og godt nytt år..))Blått slår aldri feil når vi bikker denne siden av jula for meg.:)) Lekkert.:))

Ja og jo Du tenker at det er sånn at det lønner seg å handle over gresa , at det er utrolig...det er jo kursen på SEK og NOK som avgjør det, og litt på prisen da. Også er det ikke toll, men moms. Og når varen skal til Norge, trekker de fra Svensk moms...og legger til Norsk moms på grensa..Frakten er utrolig at er gratis..men det
baker de vel inn i fortjenesten sin. Hadde vi kjøpt den i Oslo måtte vi betalt frakt, eller hentet den selv i møbelbutikken.:)) Også bestilte vi fra en liten butikk i "vår område" der vi er mye , en liten butikk vi har kjørt forbi så mange ganger, men aldri vært inne i, og tenkt at, kan den butikken gå ?? Mulig de har mange som oss...som bestiller :-)

God helg til deg.:)

Spirea sa...

Tine k har alltid så mye lekkert syns jeg! Takk for at du fristet meg her ;) hehe...
og ja, natur, grått og slikt er kult. Har lagt min elsk på "greige" jeg- Digger.
Ønsker deg en nydelig helg. klem klem

Villa Ellings Vei sa...

Hei hei og godt nytt år:)
Kjempe koselig med hilsen inne hos meg♥
Jeg legger meg til som følger og gleder meg til å ta en titt her inne hos deg. Hos oss er det barnedåp i helgen, så er bare en kort tur innom i alt stresset*smile* Jeg gleder meg til mandag, da er alt over og jeg kan kose meg her inne i blogglandia♥ Ønsker deg en riktig god helg♥
Klem Mari

Annes vita rum sa...

Jättefina saker från Tine K,vill ha massor:) men håller mig nog till färger som lite grått,beige så tråkigt va;) men har lite svårt för pasteller.men till sommaren kanske.. stora kramen..

Unknown sa...

Mye fint der :)

Godt Nyttår

God helg klem fra Monica

Unknown sa...

Hei og godt nyttår!

Som ny følger av din blogg, var dette innlegget veldig fint. Flotte farger nå mot våren. Glede!
Jeg har bestilt ny tapet til stua, blir wallpaper m betong her, så grå er velkomment i vårt hjem.

Mvh Trine
Chilliandhome@blogspot.no

Toril sa...

Herlig inspirasjon! TAKK!
Ønsker deg et GODT 2013,
gleder meg til å følge deg i
det nye året også! :) klem

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails