søndag 29. november 2009

Tenn lys!



Tenn lys!
Et lys skal brenne for denne lille jord.
Den blanke himmelstjerne , der vi og alle bor.
Må alle dele håpet så gode ting kan skje.
Må jord og himmel møtes.
Et lys er tent for det.


Min adventstake er et enkelt sølvfat pyntet med litt mose og lerkekongler.
Adventstallene er fra Ofelia på Askøy.







Pynter vanligvis ikke med lilla, selv om det er advent. Men disse lilla sviblene synes jeg var veldig skjønne.

Ønsker alle en riktig god ,og fredfull adventsøndag!

6 kommentarer:

Christine C sa...

Så koselig adventsstake...utrolig gøy å besøke bloggene rundt omkring nå og se de ulike variantene. Håper du får en kjempefin adventssøndag :)

liven sa...

Hei Monica!!
så koselig adventstemning hos deg!!
Så på disse tallene jeg også :o9
De ble ikke med meg hjem men synest de var såå fine!!
Ikke så mye lilla her heller...men et par blomster har jeg!

Ha en fin ny uke....og kos deg i adventstiden:o)

Huset på toppen sa...

Nydelig adventsstake,Monica:)Mose,lys og tall på fatet!lekkert!!
Ha en fin adventstid!!
Klem Linda

Just a Little Vintage sa...

Heisann=)!

Beklager at jeg er sååå treig, men det har vært så travelt;)! Du spurte hvordan jeg hadde laget headderen min og det er veldig enkelt! Jeg har måttet bruke 2 programmer(pga at jeg har rotet bort Photoshopen min....) Først laget jeg bakgrunn i den fargen som bloggen har i PhotoFiltre, så åpnet jeg bakgrunnen i PhotoScape og der la jeg på tekst og snøkrystaller, samt litt stjerner på teksten! Begge programmene kan lastes ned fra nettet gratis.

Koselige bilder du viser!Nyt adventstiden=)!

Klemmer!

Karna sa...

Nydelig, enkelt og veldig fint!

Mitt hvite hus sa...

Nydelig adventsstake du har laget... enkel men så fin...

Kosleig med lilla svibler..

De lukter så herlig..

ønsker deg noen fine desember dager..


Klem Kerstin

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails