fredag 13. november 2009

Snart advent

Det lakker og lir mot advent. En tid for kos, hygge og forventninger. Ser at mange her i blogglandia allerede er godt i gang med forberedelser, det både syes, stikkes og pakkes.


Disse adventskalenderne synes jeg var rktig så søte. Jeg liker spesielt godt den med de små søte posene festet til en enkel hvit stige.

Bildene er lånt fra tyske Impressionen, http://www.impressionen.de/
I fjor jul var det lite røde innslag i vårt hus. I år velger jeg nok å pynte med litt rødt igjen. Hvilken farger liker du å pynte med til jul?
Rødt og hvitt, bare hvitt, hvitt og sølv, eller kanskjer brune toner?

7 kommentarer:

Jill sa...

Hei på en fredagskveld!
Ser at mange blogger om adventskalendere for tiden ja, nydelige bilder du viser frem!
Jeg liker både rød/hvit jul, rød/gull, men kanskje best naturtoner og hvitt..?
i år blir det jul hos svigers not my favorite cup of tea, men det må til år om annet :-0
Ha en riktig god helg!

liven sa...

Heisann!!
Fine bilder!!
Til jul må jeg ha litt rødt sammen med det hvite!!
Er veldig glad i røde og hvite tekstiler bl.a. Synest det er så mye koselig!!
Tror nok at julen er litt rødere i år hos de fleste...manser jo det på butikkutvalget også!!

Ha en fin helg Monica:o)

Anemone sa...

Hei hei!
Så kjempe kjekt at du har linket meg med bilde! Det var veldig koselig :)
Kjempefin blogg du har! Så flere Anemone ting nedover siden... ;) Lurer på hvem du er nå... Prøver å komme på hvem som har kjøpt hjertefat... ;) smil!
Legger deg til på min bloggliste :)
Ha en kjempefin helg!

Mitt hvite hus sa...

Heisan Monica..

Ja det nærmer seg heldig vis.. gleder meg til å pynte..
Masse flotte bilder hos deg..her blir det rødt i år...

klem Kerstin

Jannicke sa...

Hei.
Inspirerende bilder ;o)

Ja, det blir mye hvitt - men også innslag av sølv, gull, rødt og grønt...
Gleder meg!!

Klem J.

LYKKEBO sa...

Heisann!
Takk for sist:) Kjempe koselig.. Så gøy å treffe damene bak bloggene.. Blir med på neste treff å jeg;) Jeg har en plan om å lage adventskalender i år..(tiden begynner å renne fra meg...) Men vet ikke helt hvordan..Så kjekt med litt inspirasjon..

Riktig god helg til deg:)
Klem Lykkebo----------*

Bluggi buggi blogg sa...

Så fine adventskalendere du viser.
Synes de hvite innredningene og julene er utrolig flott, men jeg må nok ha litt rødt til jul :)
Trude :)

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails