fredag 20. november 2009

En gave på min dør

I går kveld da jeg skulle ut med bosset, fikk jeg en utrolig kjekk overraskelse. På min dør hang en pose, og oppi denne fant jeg denne skjønne gaven. Tusen takk til snille Anemone.

På kortet står det tusen takk for trollhasse. Kjære deg, det er jeg som burde takke, du har hjulpet meg å fjerne en kjempehaug med kroketet greiner fra min hage. Håper de vil komme til nytte hos deg.


Det var veldig vanskelig å ta bilder i dag, dagslyset vil ikke slippe gjennom de regntunge skyene som henger over byen vår.


Jeg endte til slutt opp med å ta bilder på badet, for å få nok lys. Håper skyene snart forlater oss, og at solen titter frem igjen.


Ønsker dere alle en riktig god helg, og en spesiell hilsen går til skjønne Anemone.

7 kommentarer:

Christine C sa...

Så hyggelig med en overraskelsespresang :)
Kjenner meg igjen angående dårlig fotolys...det er jo umulig å ta fine bilder for tida med de tunge skyene ute som ikke vil flytte på seg. Vi får håpe på litt finvær snart. Ha en fin helg!

Mitt hvite hus sa...

For en hyggelig overraskelse da...

nydelig gave... en svibel i et glass.. kjempeskjønt...


Ønsker deg en fin helg..
Klem Kerstin

Magdalena sa...

...dette var da utrolig hyggelig gjort...!
og du hjertelig takk for de flotte trollhasselgreinene du kommed på min dør,- har delt et par til min lillesøster...
god helg og klemmer...

magny***

liven sa...

Så koselig denne gaven var da!!!
Trollhasselen er så fin....og svindyr å kjøpe!!
Er heldig å få av en nabo :o)
Ja det lyset er ikke mye å ta bilder i ....idag har det ikke vært ordentlig dagslys!!

Ha en fin helg Monica :o)

Anemone sa...

Hei!!!
Nå ble jeg kjempe overasket!!! Det er jo deg jo! Så koselig :) Igjen tusen hjertelig takk for trollhasselen!! Den var så fin og krøllete, også så mye du hadde. Kjempeglad for den!
Det var så utrolig koselig i hagen din bak porten. Og hjerte på døren... Er så gøy å se Anemone tingene "live" hjemme hos dere kunder :)
Kjempegod helg til deg! Kos deg inne i regnet :)

Anita fra hjerterommet sa...

Så flotte ting du har fått, og likeså hun som har fått trollhassel, sjelden og dyr vare;)

Fortsatt god helg til deg:)

Huset på toppen sa...

Flotte overraskelse/gave du fikk, Monica:)Koselig å utveksle/dele med andre når enn har så mye selv!!
Mørke dager og lite dagslys vi har nå,kjedelig! Savner solen!!
Ønsker deg en fin søndagskveld,her skal jeg nå steke og lage Sunnfjords lefser!!

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails