søndag 21. februar 2010

AWARD

Jeg har vært så heldig å få en award! Tusen takk til snille Trude med den flotte bloggen Bluggi buggi blogg

Med awarden fulgte en liten utfordring, fortell 7 fakta om deg selv.

Jeg er fryktelig dårlig på slik...

* Jeg prøver å ikke utsette til i morgen det jeg kan gjøre i dag.
* Jeg er veldig glad i blomster, men har ikke grønne fingrer.
*  Jeg er ikke glad i vinteren, er en skikkelig frysepinn.
* Turer i skog og mark med fuglesang i ørene er som balsam for kropp og sjel.
* Gleder meg vilt og uhemmet til våren!!
*  Før var jeg en typiske morgenfugl....
*  Jeg støvsuger alt for mye.

Den flotte awarden får jeg også lov til å gi videre til syv andre, det blir ikke lett å velge,
skulle vært sytti :)


Kopier awarden til bloggen din, link til den som ga den til deg.
Fortell 7 fakta om deg selv.
Velg 7 andre som du vil sende awarden til.
Legg igjen en kommentar i bloggen deres slik at de vet om awarden.


Avslutter med et sommerbilde.  Bildet er funnet på nettet, men husker i farten ikke hvor. Nydelig er det i alle fall, og svært fjernt fra det som daler ned utenfor mitt vindu akkurat nå -
Det snør, det snør. tiddeli bom.


9 kommentarer:

Jannicke sa...

TUSEN takk for award :o)
Klem til deg.

Rosemary and thyme sa...

Gratulerer med award!
Så kjekt å få!
Den var også fortjent.
Tusen takk for at du vil gi den videre til meg!
Det setter jeg stor pris på!
Ha en fin kveld
Klem Tove

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg!

Akk ja, det snør her også. Ekstra godt å se det fine sommerbildet av fine koppen, herlig.

Klem

Elin | Draumesidene sa...

Gratulerer med award! Kjekt å lese litt om deg!
Ha ein flott kveld!
Klem frå Elin :)

Anita fra hjerterommet sa...

Takk for award:) Veldig hyggelig, jeg har valgt å ha award fri blogg, men synes likevel det er utrolig hyggelig at folk ønsker å gi meg awarder. Så takk skal du:)

Just a Little Vintage sa...

Grattis med Awarden=)! Vel fortjent!!! Og så snill du er som gir den videre til meg=)!! Tusen takk!!

Ja, nå er jeg lei snøen og vil svært gjerne ha våren på besøk;)!

Ha en fin fin uke!!
Klemmer!

Mitt hvite hus sa...

Grtaulerer med award... Hyggelig å lese mer om deg... jammen kom det en del snø du...

klem kerstin

Magdalena sa...

så det er støvsuging du driver me dom dagene..?
ja er sikker på at du har det rent og pent og vakkert! tuuusen takk for award, for omtanken...
vet du at det er Hulda som laget denne awarden? (men da fulgte det ikke utfordring med)
ha en skjønn lkkveld..
-er forresten potteforkjøla, kjedelig nå som det er så vakkert i sola om dagene...

LYKKEBO sa...

Heisann!! Tusen takk snille deg for awrarden!!
*smiler* skal med glede gi den videre:)
Klem

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails