tirsdag 12. mars 2013

Magnolia


Nok et deilig, vakkert vårtegn!
Fra nesten bare kvister med lodne knopper titter de vakre Magnolia blomstene frem.
Alltid like spennende å se om blomstene klarer å komme frem,
jeg var veldig heldig med de siste Magnolia kvistene mine.
Kvistene ble kuttet med en hagesaks før de ble satt i godt lunkent vann,
de har stått i stue temperatur både dag og natt,
og resultatet ble en flott blomstring.

Jeg drømmer om et vakkert Magnolia tre i hagen....,
om du har erfaring med det blir jeg glad om du deler...
Å, kan nesten ikke si det mange nok ganger...
det er så godt å tenke på den tiden vi har foran oss.
Våren, min absolutte favoritt årstid!



Smil og klem fra

21 kommentarer:

amo sin blogg sa...

Noke så fantastisk nydeleg !!
Får du kjøpt kvistane i blomsterforretningar ?
Ein blomst av det vakraste vakre.

Nyt synet av den :)
Anne-Mari

mirjamsdrøm sa...

Herlige bilder ;)
Våren ar absolutt favoritt årstiden!
Fuglesang, snøsmelting og blomster
som titter frem :)
Jeg har ingen erfaring med magnoliatre, men kunne gjerne hatt ett!
ha en flott kveld!!
Klem Mirjam

Grace A. sa...

Nice Flowers.

LG Grace www.zeit-fuer-dich.blogspot.de

JeanetteCEB sa...

Nydelig :)
Våren er en herlig tid, gleder meg jeg også.
Ha en fin, fin kveld.
Klem fra Jeanette

Anonym sa...

Så fine magnolia blomster :) Slike har jeg ikke hatt,lukter de godt også?
Og vi er jo bare så enige-våren er en god tid :)
God klem og varme tanker
fra Britt

Unknown sa...

Nydelig ♥
Elsker magnoliakvistene:))

Hjem & Glede sa...

Å så fiiiint med Magnolia Monica!
Skjønn tid nå ja!

Ha en super kveld søde!

Kiss kiss.
ps....give away hos meg:)

Tine sa...

Jeg holdt på å kjøpe et par grener på lørdag, nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det. Blomstene er nydelige, og står helt sikkert lengre enn påskeliljene jeg fikk med meg hjem :)

Villa Ellings Vei sa...

Nydelig blost, tror jeg må ut å handle i morgen:) Deilig med vårtegn inne, her hos meg har jeg noen påskeliljer:) Ønsker deg en fin kveld, klem Mari

Tonje Merethe sa...

Så nydelig!
Mangolia er så vakkert..

Ønsker deg en fin dag!

Anonym sa...

Ååååå...dette var bare utrolig vakkert:)
Og for et herlig vårtegn:)
Nydelige bilder:)
Ha en herlig dag
Klem Merete

Reidunn sa...

Hei
Magnolia er bare nydelig!!. Jeg har dessverre ingen erfaring med det. Det er ikke så ofte man ser de i hagene.Men ta kontakt med et gartneri så får du nok svar på hvor du kan ha det og evt, stell.
Ja jeg tror det er veldig mange som lengter etter våren i år. Vinteren har vært veldig lang. Den begynte i november her og har holdt på siden. En dårlig sommer i tillegg så er det ikke rart at vi er nesten desperate!!:)
Det var så deilig å se på de fine bildene av magnoliakvistene!!
Ha en kjempefin dag!
Klem fra Reidunn

Anonym sa...

Ååå nydeligeste blomsten:)så vakkert og jammen har vi noko å glede oss til med våren,bare den blir fin og varm for det trenger me virkelig!
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Ingrid Tunheim sa...

Magnolia er jo bare nydelig, men jeg har ingen erfaring å dele. Nå på våren kan tiden godt stoppe opp litt. Den går alltid så fort disse deilige månedene vi har foran oss....

HOUSE NR 12 sa...

Hei Monica!
Magnolia er bare helt nydelige! Jeg kjøper de deilige knoppene hver gang jeg kommer over de. Planetet er tre i hagen i fjor, veldig spent på hvordan det har gått med det etter vinteren... Var på besøk hos noen på Os en gang ,som hadde det fineste magnolia treet i blomst. Var enormt stort, og spekk fult i hvite blomster... Helt nydelig fint...
Jeg var innom Anemone i dag. Miljøgården var kommet, men selvsagt var de fineste fersken putene og tekstilene i rest... Søren!! E så typisk det der.
Men var masse annet fint. Mintgrønne påskeegg som matcher GreenGate perfekt! Var så fint med mint kjøkkenhåndklær hos deg :)
Ha en så fin kveld, så sees vi!
Klem Henriette

Ester sa...

Magnolia är alldeles underbart! Vilka härliga bilder du bjuder på. Önskar dig en fin kväll! Kram Ester

Frøken Kristine sa...

Åh sikke forårsfornemmelser jeg får nu ! Selvom Danmark ligger indhyllet i sne :(

De små øyeblikk sa...

Sååå nydelig med Magnolia... Og så mye fint du har i kjøkkenhylla di *smiler* TineK er favoritt hos mange for tiden :)

Ha en fin tordag

-Klem Kjersti-

Spirea sa...

Våren er min favoritt-tid også, og magnoliaer skaper så herlig stemning. Nydelige var de!! :) Håper du har gode dager- sender en god, varm klem din vei <3

Ingrid sa...

Ja, magnoliaen er fantastisk! Jeg önsker meg osgså en. Det fins flere rundt omkring her vi bor, så det skulle nok gå fint.
Det må vel stå litt i lé hos dere, kanskje.

Herlige bilder, som vanlig, og for en fantastisk flott Skappel-genser. En sånn skulle jeg ville ha, men jeg blir aldri ferdig med mine strikke-prosjekt :)

Håper dere har en fin påske!
Klem!!!

idylloghim.blogspot.com sa...

Innom igjen. Såååå nydelig du har det, vakkert hjem. Ser du elsker Tine- k du også.....;))
Klem klem
Ann Elin

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails