fredag 8. mars 2013

Fin fredag!


Fredag, nydelig sol og en deilig dose med mint farge på kjøkkenhyllene.
Den nye mint fargen fra Green Gate er utrolig skjønn,
så vårlig og frisk!
Mars kan være en nydelig vårmåned, med solskinn og fuglesang...,
masse spennende å snope i blomsterbutikkene er det også...
Jeg klarte ikke å motstå denne fine Myrten,
den bare måtte bli min :-)
Ikke den helt store helge følelsen her..., først noen timer på jobb både i kveld og i morgen.
Heldigvis bare koselig det, synes alltid det er kjekt med noen timer HER.

Ønsker deg en riktig fin fredag, og en deilig helg.
Håper vårsolen skinner på deg også!

Smil og klem fra

13 kommentarer:

Mona sa...

Så fine bilder du har lagt ut :-D Mint fargen fra GG er super flott sammen med ditt andre fine interiør ;-)

Ønsker deg en riktig fin helg :-D

Klem Mona

De små øyeblikk sa...

Så mye fiiint... Og her skinner jammen sola på meg også, nydelige vårsolen som gjør meg såå glad :)

Fin helg til deg også..

-Klem Kjersti-

☆Baronivegen☆ sa...

Nydelige bilder Monica:).
Så vårlige.
No har eg nett vore ute og hengt opp kle til tørk, herlig...då e da vår..
Fin fredag og god helg til deg:)
Klems Evelyn:)

Anonym sa...

Så herlig farge:)
Likt den utrolig godt og for noen nydelige bilder:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Unknown sa...

Herlige bilder Monica, og den myrten kan jeg godt forstå at du ikke kunne motstå. Har skikkelig sansen for den fine kassen din, haha har egentlig skikkelig sansen for alt du viser her. :)

Stor god helg klem fra Kari

Anonym sa...

Så nydelige bilder,så flotte ting du har:)eg må få inn litt meir pastell her og,er litt trist nå som våren nærmer seg og det er så lite farger:)

Ønsker deg ei flott helg!
Klem fra Lillian

JeanetteCEB sa...

Kjempefine bilder.
Kos deg masse på jobb før du tar helgen.
Ha en kjempefin helg.
Klem fra Jeanette

My Dream sa...

hærlig friskt bidrag.... fineste mint fargen!!!

Ha en god helg... :)

har du meldt deg på give awayen min??

Klems Diana.

Marit sa...

Kjempefine kjøkkenbilder! Mintfargen satte definitivt sitt vårlige preg!:) vakkert!:)

Klem Marit

Reidunn sa...

Hei Monica!
Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg!!
Du har en nydelig blogg med fantastisk fine bilder.
Mintfarge er bare nydelig og det gjorde seg med den nye grønne planten på hylla.
Gleder meg til å følge deg videre!!:)
Ha en kjempefin helg selv om du må på jobb:)
Klem fra Reidunn

Karen sa...

Så herlige kjøkkenbilder! Virkelig nydelige GG hånduker!
Her er energi og kreativitetsnivået så lavt for tiden, at krukkene med julekaffe fremdeles står fremme på kjøkkenbenken :( Deprimerende, men sant...

Ha en finfin helg!
Du har no en vakker arbeidsplass :)

*klemmer*

Anonym sa...

Skjønne bilder Monica :)
Klem fra Britt

Spirea sa...

Å, jeg blir så gla av slike vårlige innlegg! Så herlig farge fra GreenGate - jeg liker!! Blir gla av slike farger jeg! :) Også så nydelig plante. Myrtel altså? tror jeg må skaffe meg en sånn, den var kul. Ønsker deg en god uke, fine du. klem klem ♥

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails