tirsdag 7. februar 2012

Something old...

Something new, and something old...
Ikke mye nytt, men en flott gammel lampefot har
fått ny silke skjerm fra tinek.


Må innrømme at jeg, som svært mange andre, er veldig begeistret for stilen til tinek
Så enkel, stilfull og vakker.
Klikk HER for å se nyheter fra tinek.


Noen perleblomster hører liksom med nå... lager litt deilig vårlig stemning i stuen.
Har snart ikke tålmodighet til å vente lengre..., jeg vil gjerne ha vår nå!
Men ute er det fremdeles vinteren som setter sitt preg på 
landskapet..., men inne kan vi jukser litt :-)
Til slutt et lite blomster tips fra meg. Basert helt på egne erfaringer
ikke" etter boken..."
Orkideer er en svært takknemlig plante, og klarer seg veldig bra selv om varmepumpene går for fullt. Varmepumpe og planter kan være en skikkelig utfordring. Vakre pletter i luften
omgjøres raskt til pletter på bakken i den varme luften fra pumpen.
Sukkulenter er en annen plante som stort sett overlever det meste,
også varmepumpe, bortsett fra for mye vann!


Ønsker alle som titter innom en fin tirsdag.
Klem fra

27 kommentarer:

liven sa...

En flott bildesammensetning hos deg Monica!
Varmepumpe og blomster er ikke det enkleste nei....men du så deilig det er med den varmen :)
Venter på vår jeg også......men må vel smøre oss med tålmod og gjøre som du :)

ha en fin dag!

Unknown sa...

Så FLOTT lampeskjerm, jeg ønsker meg og et par av de:) Kjempefin fot og ♥

Deilige bilder i hvitt og blått, vårfølelsen kommer mer og mer kjenner jeg, selv om det er full vinter ute:)

Unknown sa...

Du har det så fint :-)
Også tar du så nydelige bilder :-)
Hvilket fotoprogram bruker du?
Klem
Brit Eva

Ingrid Louise sa...

Herlige Tine K skjermene!!
Står HØYT på ønskelisten min!!
Kjempefine bilder!!
klm ingrid l

Unknown sa...

Vakre bilder!

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem Linda

Unknown sa...

Ja Tine K har så mye fint, her er det foreløpig bare kommet en pakke servietter i hus av det merket, men ser det er mye jeg kunne tenkt meg. Lampen din ble kjempefin, de skjermene er bare lekre.

Pletter i luften er ikke lenge i luften her heller, og vi har ikke varmepumpe. Har lest et sted at hjerteranke er enkel å få til, så jeg har tenkt å prøve det.

Nydelige bilder, som alltid.

Klem fra Kari

Balke gård sa...

Hei og hå, god middag fra Balke til deg og den fine lampen din, nydelig!!! Og ser anemoner i innlegget under, lykke!! Klem

Hege Morris sa...

Hei Monica,
så lekkert! Her er det iallefall vår!
Legger meg som følger hos deg.
klem Hege

Christina sa...

Hei Monica!
Nydelige bilder du viser frem, så koselig hos deg;)

Ha en fin tirsdag;)
Klem C

G-Anette sa...

Hei og tusen takk for hyggelig besøk hos meg :)
Og så mye flott det var å finne hos deg...ordentlig drømme-seg-bort-blogg :)

Ha en fin kveld

Klem fra Gry-Anette

vår lille verden sa...

Hei Monica:)Så flotte bilder..
klem

Fjellets datter sa...

...så flott du har pyntet, mens du venter på våren...søt TineK lampe...og søte blå perleblomster!
Fin kveld til deg.
Klem fra Kristin

Anne på landet sa...

HERLIGE bilder hos deg. Både ranunklaenen og perleblomstene treffer meg så det holder!

Så får vi rope i kor da og se om det hjelper:
Kjææææære VÅR , kom til oss NÅ!!!

Hihi,og klem fra frysepinnen Anne på landet :o)

Marlene sa...

Hei på deg! :)
Så koslig at du fant veien inn til meg,
så fant jeg deg også! :)
Ble sittende å bla meg langt nedover
i alle de herlige bildene dine.
Såå mye fint å se! :)

Ha en fin tirsdagskveld. Klem Marlene

tonje boganes sa...

Utrolig koselig hos deg. Likte veldig godt lampen! Både foten og skjermen!
Ønsker deg en god onsdag
Klem Tonje

Frk Kastås sa...

Så vakker skjerm!
Grei måte å fornye ting på!;)


Og sååå nydellig du strikker! Elsker hvitt/grått i strikk...er så delikat!

Trine sa...

FOR en flott blogg!:) den er allerede lagt til leselista! ser at jeg kan finne mye inspirasjon her inne;-)

Ha en fin dag! Klem.

Unknown sa...

Heisann!

Så herlige bilder - kooooselig vårstemning! ;)

Tusen takk for den søte kommentaren inne hos meg, jeg blir så glad! :)

Legger deg til i leselisten min jeg;)

Ha en fin dag!
KLEM

Ingrid sa...

Hei igjen!
Kjempeflott lampe! Kjekk måte å fornye seg, å bare bytte ut skjermen =)Og herlige perleblomster! Har flere orkideer selv, som virker overleve varmepumpen, ja.
Og nå lover "de" at våren snart er på gang her nede i Skåne... Jeg tviler litt. Fremdeles er det minusgrader, men ikke tosiffret tall lenger.

Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg er så fornöyd med prosjektet! Det blir nok mye spraymaling hos oss fremover!

Ha en flott dag!
Klem

Lisette sa...

Herlige blider du deler, og flott komponert sammen. Du...har så fin header, tar du imot oppdrag? hehe...;)

De små øyeblikk sa...

Hei Monica :)

For en fin lampeskjerm! Og fine bilder, med MyE vårstemmning! Ja TineK er inn i tiden... Liker liker liker! Og DaY HoME ;)

Ha en super kveld

-Klem Kjersti-

365 ting sa...

Fin lampe, flotte bilder og herlige sammensetninger! Elsker også Tine Ks stil, så stilrent... Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg, så fant jeg også veien til din fine blogg!

Ha en fin kveld,
stor klem
Birgitte

Martha sa...

Hei:)
Tine K er en stor favoritt hos meg..
Herlige bilder..
Ha en flott dag.
Klem:)

AC Home sa...

Hei på deg, her var du!! Så fin blogg du har da:)) Og masse fine TineK ting:))Lampeskjermen er superfin uansett fot!! Ha en fin dag!
AC

ELLEMELL sa...

kjekt og gjøre nytt ut av gammelt!
og TineK gør jo det veldig mulig med sine fine ting:)
fin torsdag!
klem ellemell

Åshild sa...

Takk for hyggelig tilbakemelding. 0500 vil fremstå som hvit så lenge du ikke bruker helhvit i nærheten. Da vil 0500 se lysgrå ut. Jeg synes det ble mye lettere å velge farger, for vi har jo masse, etter at jeg forsto fargekodesystemet. Og jeg lærte det faktisk i min fargehandel (Fargerike på Kongsberg).

Anonym sa...

Hei min venn
Skjønne bilder :)
God helg til deg
Klem Britt

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails