søndag 4. august 2013

Frisk sommersalat


Frisk sommersalat med blomkål ble testet her i huset i dag.
Sammen med grillet kyllingfilet og ovnsbakte Amadine poteter,
ble det et herlig og smakfullt måltid.




Smak deg frem for å finne rett mengde honning, salt og pepper.
Saften fra limen gir en herlig frisk smak.


Absolutt ikke siste gang denne salaten vil bli laget her i huset,
kanskje den må testes ut med sprøstekt bacon i neste gang.

Ønsker dere alle sammen en ny god uke!

Smil og klem fra

6 kommentarer:

tempo.dk sa...

Tak for opskriften. Det ser rigtigt lækkert ud - den må jeg prøve.

Unknown sa...

Det så godt ut - takk for tipset :)

Ønsker deg en flott uke !

Klemmer fra Monica

Torill sa...

Oi, dette ser veldig innbydende ut! Tror jeg må prøve dette en dag :))

Ingrid sa...

Mums filibaba! (Det er antagelig svensk, tror jeg=)
Låter kjempegodt!
Er dessverre bare jeg som liker blomkål på riktig her i huset, men hvem sier at man ikke kan lage en salat bare til seg selv. Så denne burde jeg jo teste!

Sommerklem!

Christina sa...

Nam nam, det så godt ut : )

Ha en fin helg!

Magdalena sa...

så lekkert! må visst prøve dette... klemklem

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails