tirsdag 19. februar 2013

Sweet Influence


Så kom våren....,
i alle fall i hyllene her hos oss på Anemone.
Den nye vår/sommer kolleksjonen fra GreenGate er så utrolig søt,
og selvsagt i kjent og kjær GreenGate stil.
Her finnes det mye pasteller, prikker, striper og blomster...
Rett og slett til å bli i godt humør av!!

Så utrolig vårlig og fint i butikken nå med masse vår blomster, og vår nyheter på plass.
Perleblomster, krokus, tulipaner og pusekatter bringer bud om vår, 
og lysere dager!
Perleblomster, både hvite og blå, er et must nå, og finnes selvsagt på Anemone.
Lattekoppene kan brukes til langt mer enn kaffe latte,
så superkoselige til blomster.
Om du vil se flere bilder fra Anemone kan du ta en titt innom den fine Anemone bloggen
som du kan finne HER.

Ønsker dere alle sammen en riktig fin kveld!

Smil og klem fra

11 kommentarer:

Anonym sa...

Greengate har så masse fint,eg kunne ønskt meg mykje meir men det koster litt så må ta det litt etter kvart:)
Gleder meg til våren og me kan ta det med ut og kose seg ute med det som service til maten!

God klem

Villa Ellings Vei sa...

så masse fint dere har fått:) Er så glad i Greengate, har mye i den serien:) Ønsker deg en fin ny uke♥ klem mari

Anonym sa...

Herlige sommerlige ting:)
Sov godt
Klem Merete

Anemone sa...

Guu du er no søt og snill Monica =)
Veldig fint innlegg du har laget ;)
Godt med vår hos oss no!!

Kjempefint header du har forresten, du må lære meg hvordan du lager sånn :D
Klem Miriam

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Så deilig..Inspirasjon <3

Så mykje fint i bloggen din.. :)

Takk for helsing frå deg!

Ynskjer deg ein strålande god onsdag.

:0)

Mine diller♥ sa...

Herlig herlig!!
Har allerede kikket på denne serien hos "min" butikk, og
klarer nok ikkje å motstå dette.. :)
Så noen krus blir det nok om ikkje så lenge.
Er jo så himla lekre og fine :))

Finfin torsdag til deg :)
Klemmer Jorill

Bondekjerringa sa...

Herlige vårfarger! Gleder meg!!
Ha en nydelig dag!

Unknown sa...

Hei:) Tusen takk for kommentaren du la igjen på bloggen min. Setter stor pris på det, og du er velkommen tilbake:) veldig fin blogg du har! Besøker nok den igjen:) ha en god kveld!!

Karen sa...

Så deilige bilder! Vitner skikkelig om vår, dog her i nord er det vått og grått og veldig lite som får frem vårfølelsen!

Var veldig fint med det gråpapiret rundt plantene, det var et godt tips for de pottekantene som man ikke helt får dekket :)

Ha en finfin helg!
*klemmer*

Ida sa...

Så herlige bilder! Jeg kom i vårstemning med en gang.. Deilig når man kan pynte opp med perleblomster.. -men kanskje enda finere i en ny GreenGate kopp.. Hihi, tror nok det blir litt shopping ja..

Koselig blogg du har forresten!
Ha en fin-fin tirsdagskveld!
Klem fra Ida

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Herlig bilder, tror det må komme noen nye latte kopper i skapet ja;)
Fine dagen til deg;)

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails