søndag 12. juni 2011

Ut på tur

Har du lyst å være med på en liten søndags tur?

De finnes minst 1001 grunner til at vi  som bor i vårt langstrakte land bør være takknemlige.
Vår flotte natur er absolutt en av dem.
Vet at vi ofte kan klage litt på både vær og vind, men tror ikke det stikker  så dypt...
En dag med sol, så er alt glemt ;-)


Vi er så heldig å bo både landlig og sentralt. Jeg prøver å komme meg ut i naturen hver dag,
det gjør så godt for kropp og sjel, og gir meg masse overskudd.

Som en liten illustrasjon på hvor landlig vi bor....


Min daglige tur går gjennom beiteområde til disse firbeinte.
Vanligvis møter jeg de mitt i stien, men i dag når jeg hadde kamera med, lå de (selvsagt) et stykke unna.
Det er nesten som å gå rett inn i Freia sin melkesjokolade reklame ;-)

Tett skog, og vakker skogbunn.

Snart hjemme!

Dagens tur avsluttes med et lite minne fra en gammel minnebok:


Hvis du møter en ku på din vei,
så dra den i halen
og hils den fra meg.

(anbefales ikke, jeg foretrekker å gå foran ...)







2 kommentarer:

Monica sa...

Så koselig å bli med deg på tur, du bor virkelig fint og landlig til.
Liker bloggen din veldig godt, legger meg til som følger her hos deg så jeg kan ta meg en tur på besøk senere.

Ha en fortsatt fin pinse:))

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder fra turen din..-- takk for at jeg fikk være med..

klem O=)

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails