onsdag 23. oktober 2013

Staselige Martha-liljer


 Hvite, vakre, velduftende Martha-liljer i gangen.
En, av mine mange, favoritt blomster.

 Skikkelig høst stemning her hos oss i dag, 
så litt vakre blomster kan vi like.
Nå skulle jeg vel skrevet at de vakre blomstene var en gave fra min kjære mann...,
men det stemmer nok ikke....
Til meg, fra meg - lov det også ;-))

...15 oktober viser kalenderen min???
Neida, tiden har ikke stoppet opp her hos meg.
Planen var å publisere dette innlegget 15 okt., men et
ustabilt nett satte en stopper for det.
Ønsker alle sammen gode dager!

"Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha."
HC. Andersen

Smil og klem fra

18 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Hei på deg!
Ja blomster må vi ha . Nydelige
Flotte bilder fra deg
Ha fine høstdager :)

Ester sa...

Underbart vackert! Ha det gott! Kram Ester

Anonym sa...

Nydelig liljer:)
Kjempe koselige bilder:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

UnnT sa...

Så koselig at du fant frem til bloggen min og for at du la igjen fine ord:)

Det er en flott blogg du har her, med mange fine bilder. Jeg titter nok innom igjen :)

Fin kveld til deg også.

Jatte sa...

Nydelige liljer:))

Ha en god natt og en riktig fin Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥

idylloghim.blogspot.com sa...

Så nydelig, Martaliljer er min favoritt blomst. Det er en så ren og stilfull blomst. Så vakkert du har det, konsollbordet ditt er sååå lekkert. Fin speil og lampe. Klem Ann Elin

Mitt hverdagsliv sa...

Vakre liljer som passer perfekt inn i flotte interiøret ditt!

Klem Vigdis

Anonym sa...

Nydelige liljer dine,så vakre som dei er og pynter opp pg så står dei lenge og,det er et kjempepluss:)ønsker deg ein fin dag!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Nydelig "kommode" :) kan man spørre hvor den er kjøpt? Kjempefint ellers også!

Spirea sa...

Marthaliljer er også mine favoritter - og ja, det er såvisst lov å kjøpe til seg selv, det gjør jeg også rett som det er :) Utrolig som blonster kan pynte opp et helt rom, ikke sant?
Når det er sagt, syns jeg du fortjener mange blomster - mye og ofte, for du sprer så mye glede rundt deg, til og med på dager der du selv kanskje ikke er på topp... jeg tenker på deg og ville bare ønske deg en fin helg <3 God klem

Spirea sa...

Marthaliljer er også mine favoritter - og ja, det er såvisst lov å kjøpe til seg selv, det gjør jeg også rett som det er :) Utrolig som blonster kan pynte opp et helt rom, ikke sant?
Når det er sagt, syns jeg du fortjener mange blomster - mye og ofte, for du sprer så mye glede rundt deg, til og med på dager der du selv kanskje ikke er på topp... jeg tenker på deg og ville bare ønske deg en fin helg <3 God klem

Unknown sa...

Sååå nydelig blogg du har!!! La meg til som følger her hos deg jeg og gleder meg til å se mere her inne. Sjekk gjerne ut give awayen på bloggen min om du liker juleting fra Kahler da :)

Klem, Anne <3

Notre Maison sa...

Åja, Marthal liljer er min favoritt også. Prøver å huske på å kjøpe nye hver uke, men glemmer det av og til. Synes de lukter så nydelig, og så er de utrolig vakre. Så fine bilder du har tatt! Håper du koser deg i helga, klem

Magdalena sa...

hei på deg, så nydlelg i gangen din... vakre og velduftende er liljene! lenge siden eg har sett deg nå, håper du koser deg i vinteren, klem :)

Toril sa...

Elsker liljer.. Så nydelige.
Jeg har skrevet om deg i det siste innlegget på bloggen min :)
Tenkte kanskje du ville innom og se! ;)
Ha en strålende dag!

idylloghim.blogspot.com sa...

Det er så nydelig hos deg, elsker konsollbordet ditt og alle de fine detaljene:)ha en fin ny ukestart! Sooor klem Ann Elin

Spirea sa...

Hei! Jeg var så sikker på jeg hadde lagt igjen en kommentar her for noen uker siden, men mulig den forsvant i det jeg skulle gjøre det...vet ikke...men uansett er jeg innom deg med en klem for å si at jeg tenkte på deg - og håper dagene dine er stadig bedre. Mange gode klemmer herfra<3

HOUSE NR 12 sa...

Hei Monica!
Så lekkert hos deg altså! Som alltid…
Lenge siden jeg har sett deg nå. Må stikke innom Anemone en dag du er på jobb.
Håper du har det bra, og koser deg med jul i butikken… :)
Savner akkurat denne tiden i butikken litt… Men ikke det som kommer etter… De to siste ukene i desmber feks… ;) ;) ;)
Vi sees snart igjen!
Klem klem Henriette

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails