onsdag 27. februar 2013

Kirsebærgrener, og litt tanker....


Kirsebærgrener, perleblomster og sol!
...hva mer kan man vel ønske seg??


Nydelig, nydelig her hos oss disse dagene.
Får nesten litt påske stemning her jeg, he he... om du ser nøye etter oppdager du kanskje et 
lite egg i venstre hjørnet på bildet over.... det passet liksom så fint inn på brettet ;-))

Disse vakre kirsebærgrenene har stått i flere uker nå.
Først med fine, lubne grønne knopper, og nå med vakre hvite
blomster som titter frem mellom grønne blader.
 - blomsterlykke-
Perleblomster og kirsebærgrener, gir en skikkelig vår stemning i spisestuen.
Blomsterlykke,....kan man ønske mer???
Jo, selv en overfladisk interiør blogger trenger mer, men ikke alt i mitt liv
egner seg for å deles her på bloggen....
Mange av dere er veldig flinke til å dele og by på dere selv her inne,
og all respekt til dere!!!
Jeg kunne nok vært langt flinkere til dette, men vet at bloggen min aldri vil bli et
sted hvor jeg vil, eller ønsker, å dele mine innerste tanker...
Bloggen min vil nok alltid være en overfladisk interiør blogg, 
med fokus på "mindre viktige ting i livet".


Til slutt noen "kloke ord" som betyr mye for meg i disse dager,
og tankene mine går hverken til nye puter eller annet som
passer på en overfladisk interiør blogg
.....

Ønsker dere alle sammen noen riktige fine dager!


Smil og klem fra

24 kommentarer:

Linn sa...

Jeg er litt der jeg og;-) jeg deler litt, men ikke alt. Barna mine er skjermet fra dette, legger ikke ut bilder av dem. Deler heller ingen indre tanker, jeg er vel i grunn bare en overfladisk blogger jeg og;-) kun interiør og jobb;-) noe må jo får være privat;-)
Nydelige bilder du viser over her da;-)
Stor klem fra Linn:-)

Anonym sa...

Nydelige bilder med herlig vårfølelse:)
Gode ord :)
Klem Merete

Villa Ellings Vei sa...

Nydelige vår bilder, i dag kjøpte jeg mine første vår bloster:) Gleder meg til di titter frem fra løkene sine:) Ønsker deg en fin kveld, klem mari

Thelma Louise sa...

Vakkert.:)) hadde også kisebærgreiner...men de stod ikke så lenge.:)

Helt enig med deg...jeg deler litt, men langt fra alt...min blogg er heller ingen dagbok med alt i mitt liv...:) og som du sier, all ære til de som ønsker det, og også til de som ikke ønsker det..))

Ha en kos kveld.:)) Idol her nå..så mange flinke, pene unge mennesker.:)

KLEM

Ingeborg sa...

Åh for et nydelig innlegg! Vakre, vakre bilder. Og jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte kirsebærkvister i dag, men det kommer nye muligheter.
Og du har en kjempefin blogg selv om du ikke skriver om dine innerste tanker:)

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

Jag gillar din blogg som den är....och jag kör lite på samma sätt.

och tänk att man blir alltid lika lycklig över vackra körsbärsblommor.

KRAM
Pernilla

Frk Elton sa...

Vakre vår bilder ;)
Det er herlig befriende å fokusere på det overfladiske interiøret når livet butter imot, det gjør iallefall jeg, min blogg blir nok heller aldri en slik stemme som forteller ALT, selv om jeg har delt litt finnes det mye som ikke blir sagt ;)
Nyt vårfølelsen :)
Klem

Lappeline ♥ sa...

Er så enig med deg.....her hos meg blir det lagt ut lite om mine tanker.
Med blogging ønsker jeg å dele litt interiør og kreativitet . Og ønsker at andre skal bli inspirert.
Nydelig fine bilder og kloke ord .....
Ha en fin kveld
Klem til deg

Mine diller♥ sa...

Dette var nokre aldeles nydelige bilder♥
Eg synst du har en kjempeflott blogg sjølv om du ikkje deler tankene dine.
Trur eg må kjøpe meg kirsebærgreiner og.. Dei var utrulig lekre:)
En fin kveld til deg.
Klem Jorill

Lottemora sa...

Kloke ord! Jeg pleier å si at " av alle uviktige ting, så er interiør den viktigste for meg"

Klem
Lottemora

Marianne Dragon Waagan sa...

Så flotte kirsebærgreiner og ikke minst vakre og inspirerende bilder... herlig innlegg:)
Synes bloggen din er fin akkurat som den jeg:)

Ha en finfin kveld:)
Klem Mariannw

CreandoPhoto sa...

Så väldigt vackra bilder. Pärlhyacint är en stor favorit. Ville ha det idag, men det fanns inte hos min blomsterhandlare än... :)

Kramar

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg Monica:-).
For eit herlig innlegg med nydelige bilder:-).
Eg kjenner meg veldig godt igjen i dette du skriv, eg har heller ikkje ein blogg der eg deler så mykje av "meg" liksom.
Eg likar bloggen din kjempe godt, eg er alltid innom her:-).
Fin kveld til deg Monica:-).
Klems Evelyn:-).

HOUSE NR 12 sa...

Hei Monica!
Så fint med lekre, krispe blomster hos deg. En nødvendighet nå om dagene med friske blomster synes jeg... Mens vi venter på våren ute... :)
Jeg er slik som deg, bloggen handler om interiør og ikke-viktige ting. Personlige ting er våre egne, og opp til oss om vi vil legge ut på nett eller ikke.
Det er jo så forskjellig hva folk velger å blogge om, og slik må det jo være :)
Fine ord du har med her :)
Håper du nyter deilige vårsolen om dagene!
Vi sees Monica!
Stor klem Henriette

My Dream sa...

Koseligere vårligere bilder skal en lete lenge etter :) nyyydelig :) flink du er! :) jeg deler ikke så mye jeg heller.... Er liksom en interiør blogg... Ikke tenke blogg... Ler :) klems Diana

amo sin blogg sa...

Nydeleg innlegg både i ord og bilde !

Fin torsdag til deg.
Anne-Mari

Magdalena sa...

vakre bilder som alltid! har selv fått høre at det må være "tomt" å bare være opptatt av saker og ting, er ikek bare opptatt av det, men bloggen handler stort sett om det, og om stemninger... mye mer i livet :9 klart det! goklem,magny

Beate sa...

Jeg gleder meg til det blir vår! Flotte bilder :)

Karen sa...

Så nydelige bilder! Skikkelig godstemning! Her bare regner det om dagen, og selv om det gjør nytten sin for å få bort snø og is, er det litt mer høstfølelse enn vår her...

Folk blogger vel med ulike formål... Jeg synes det er herlig å lese en ren interiørblogg, matblogg, mammablogg, eller hva det skulle være. Det gir meg masse inspirasjon.
Mens min blogg inneholder litt av alt. Både for at jeg skal ha et sted å vise frem det jeg liker å holde på med, og fordi at familien langt langt borte, skal kunne se hva vi sriver med!
Ikke sikkert det er like interresant for folk flest, men i mitt tilfelle er det mindre viktig :)

Ha en strålende kveld, og nyt våren du som har fått den :)

*klemmer*

Ingrid Tunheim sa...

Nydelige bilder som gir en fin vårfølelse.....det er jo sånn i denne bloggverdenen at en bestemmer selv hva en vil dele og ikke.....alle vet vi at livet har både for-og bakside og vi kan velge å dele bare forsiden om vi vil.

Flott innlegg.

Anonym sa...

:)
Britt

bye9design sa...

Tuuusen takk for koselige ord inne hos meg! Ingenting er vel vakrere enn naturens egne underverker. Tenk at vi kan lure kirsebærgrenene til å blomstre så vakkert inne :o) Nydelige bilder du har tatt av disse! Jeg har mine grener i vase på kjøkkenbordet og de har nå fått de lubne, grønne knoppene. Herlig! Legger meg til og følger deg videre :o) Klem fra Nina

Fargebarn sa...

Vakre bilder Deilig nå når våren kommer og en får våronna over seg :)
Forstår godt at du ikke liker å dele dine innerste tanker på bloggen jeg.

De små øyeblikk sa...

Åååå nå vil jeg også ha fine kirsebærgrener i hus! Fikk akutt behov faktisk... Så nydelig bilder du deler med oss og NÅ endelig mars og VÅR! Man får bruke bloggen sin til det man vil... For min del er det et sted å dele glede og inspirasjon. Men det betyr ikke at livet mitt dreier seg om at alt skal se og være perfekt.. Å nei, livet mitt er meget mer nyansert en som så ;)

Fin helg til deg

-Klem Kjersti-

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails