torsdag 30. juni 2011

Peon lykke...


Peon lykke inne....., men ute minner det mest om en ulykke.
Mine vakre sol elskende peoner har hatt det tøft de siste dagene, det har virkelig bøttet ned.
De stakkers blomstene er så regntunge at flere av dem rett og slett råtner.

I dag har vi endelig hatt en dag uten regn.
Hurra!!!
Skal ikke mye til for å glede en bergenser ;-)
De som ikke lot seg redde (les har brukket i stilken) har jeg tatt med meg inn.
De gir en herlig duft, og skaper sommerstemning i stuen i kveld.

Fortsatt fin uke, og riktig god helg ønskes alle som titter innom.

 

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei !
Vi har nok hatt besøk av samme vandal i hagen...
Heldigvis bandt vi opp noen planter og reddet pottene under tak.
Heldig du som kan trøste deg med så flotte peoner :)
Vi får nyyyte de dagene vi kan være ute uten sydvest :)
Klem fra Britt

RoseSommer sa...

Å, nydelige!!! Naboen har sånne, så jeg har vært borte og beundret dem lenge og vel.

Villa Minde sa...

Peoner er bare de FINESTE av alle blomster synes jeg. Og dine eksemplarer er jo helt perfekte! Elsker fargen!! Jeg krysser fingrene for at du og dine får en herlig helg med masse sol! ;o) Klem fra meg

Trine sa...

En av de vakreste blomstene jeg vet om:) Nydelige bilder du viser av dine peoner:)
Ønsker deg en god helg!
Klem

Mitt hvite hus sa...

Nydelig vakkert
'

god helg O=)

M sa...

Ja, sant det var deilig med en nesten skyfri himmel i dag? Nyt lørdagskvelden,
Klem, M

tonje boganes sa...

Det er fint å ta sommeren inn når den ikke viser seg fra sin beste side ute. Peoner er så vakre. Mine i hagen er allerede avblomstret. Savner dem.
Det er ikke så mye sommervær hos oss i Sandnes heller. Vi hadde en herlig sommertemperatur og til og med sol tidligere i dag. Nå regner det igjen...
La oss håpe ekte sommervær kommer snart!
God helg
Klem Tonje
PS: tusen takk for kommentaren hos meg. Kjekt for da fant jeg din blogg også. Her var det trivelig. Jeg legger meg til som følger hos deg

Anonym sa...

Kjempevakre blomster ♥ Ha en fin søndag :)

Anne sa...

Takk for koselig kommentar om soverommet vårt :) Ja jeg vet...det er et trist syn og se at utebomstrene drukner en stille død :( Får håpe været snur snart så vi får litt minner om en sommer i år også...

Klem Anne

Anonym sa...

Peonene som står ute blir jo minst en kilo tunge med alt regnet vi hadde i forrige uke, så jeg plukker inn bukett på bukett...ikke med godt hjerte men det er for å redde stumpene....finnes jo ikke vakrere blomster!

Karna

prinsesselinn sa...

Bare innom for å ønske deg en strålende helg.
;)
Klem Linn

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails