lørdag 19. mars 2011

Her koser jeg meg...



Tenk å være så heldig å få lov å tilbringe noen timer i uken blant alt dette!!
Jeg føler meg iallefall utrolig heldig som får lov å jobbe her, sammen med de andre Anemone jentene, og ikke minst alle de koselige og blide kundene.
Green Gate hyllene våre er fylt med de lekreste vårlige og sommerlige fristelser... Her er det bare å la seg inspirere.
Latte koppene fra Green Gate passer også perfekt med blomster i, som her med en sommerlig Myrt med små søte rosa blomster.
Sweets og godis fra Bruka, finnes også i andre sommerfarge, gult, blått og hvitt. Matcher farvene fra Green Gate perfekt!
Prikker eller blomster.., finn din favoritt. Vanskelig å velge, gjør ingenting, det blir enda kosligere når de mixes sammen!
Prikken over i-en, matchene servietter og tekstiler. 
Vårnyheter fra Maileg. Utrolige sjarmerende, og forseigjorte kaniner med masse flotte detaljer.
Litt påskepynt fra Maileg, heng de på en gren og skap litt vårstemning i hjemmet.
I tillegg til masse flott i gaveartikler, er butikken fylt med de lekreste blomster tilpasset årstiden. Her en titt inn i kjølen, Ranunkler, Roser, Liljer, Tulipaner, Perleblomster....
Fylt med vårstemning!
Koser meg veldig når jeg får anledning å utfolde meg her.
Har vi ikke en sjarmerende blomsterkjøl??  Nostalgisk og fin, laget av gamle vinduer.
Ranunkler i små flasker, nydelig Yasmin og Campanula. Hos oss finner du gjerne litt spesielle planter, som du ikke finner alle andre steder. Masse spennede både i snitt og potteplanter!
Lekre marokkanske lykter i ulike størrelser. Utrolig flotte!
Gleder meg til å pynte ute med mine, planlegger litt eksotisk steming i år.., med masse sol og varme...
Sommerens kuleste parasoll!! Jeg har sikret meg en, så nå mangler bare solen...
Ute ligger nok snøen enda, så parasoll drømmen min får vente litt...
Men inne hos oss på Anemone Blomster og Gaver skinner solen, i alle fall er butikken fylt med masse herlig vår og sommerinspirasjon.
Søte små mini Hortensia.
Gamle sjarmerende eplekasser, til oppbevaring av ved, luer og votter eller kanskje som hylle på badet?
Mange bruksmuligheter, bare fantasien setter grenser.
Kassene får du kjøpt hos oss på Arnatveit.
Velkommen til butikken på Arnatveit, eller titt innom



14 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Mye fint hos Anemone og kjører jeg den veien er jeg alltid en tur innom.
Flotte fristene bilder
Ha en fin lørdag
Hilsen fra meg

Christine sa...

Hei, og 1000 takk for ein finfin og koselig kveld i går :)

Flotte bilde frå butikken du vise. Eg va innom der å snopa litt i dag, men då va ikkje du der..

Ønske deg og dine ei toppers og vårlig helg :)

Klem

Nostalgia sa...

kjusa deg ;-) Hos Anemone er det masse inspirasjon å hente . Veldig koselig å treffe deg igår :-)Lille Bamsen vår var på langtur igår, men det kom en telefon utpå kveldingen om noen som hadde funnet ham. Godt å ha navn, telefonnummer og adresse rundt halsen....

ønsker deg og dine en fiiin helg
klem:-)

Mamsens hus sa...

Her var det mye fint!!
Heldig du som jobber her. :)
Ha en fin lørdagskveld.

Magdalena sa...

ingen problemer med å skjønne at du koser deg der... en utrolig lekker butikk!

Rosemary and thyme sa...

Skjønner godt at du trives blandt alle disse vakre tingene. Den butikken har jeg aldri vært i, men er jeg på de kanter skal jeg nok stikke innom en tur!
Herlige bilder:) Den blomsterkjølen var sååå fantastisk sjarmerende:)

Ha en fin helg
Klem Tove

liven sa...

Skjønner godt at du koser deg i disse omgivelsene!!
Det er den fineste blomster og gavebutikk jeg vet om.....hadde de bare kunne åpnet en filial her!

Ha en fin søndag :o)

Anemone sa...

Hei Monica!
Så fint innlegg du har laget fra Anemone! Så koselig, og så fine bilder :)
Veldig kjekt å ha deg på Anemone! Glad for å ha deg med på laget.
Når jeg skulle forklare deg for mamma sa jeg : "Hun SER ut som Anemone"
Det gjør du virkelig! Så flink og kreativ. Presis og nøyaktig og veldig blid :) Du kler Anemone ;)
Sees på onsdag vi da! Klem klem

Thelma Louise sa...

akk så mange deilige ting.:-) ikke rart du koser deg der nei..-) selges ikke bruka i nettbutikken ?
bildene her på bloggen din var jo mye mer fristende enn nettbutikken.:-))

en god ukestart til deg)

LYKKEBO sa...

Skjønner godt du koser deg der!:)
Kjempe fin butikk-lekkert & gjennomført, og så
myyyyye fint da! Og selvfølgelig de kjekke damene som jobber der:)
Klem

Barbros lille atelier sa...

Å, så mye fint! Skjønner godt at du trives her!
Må visst legge turen innom butikken snarest:-)

Klem

Svunnen tid sa...

Har gitt deg en award. Den ligger inne på siden min. Følger en liten utfordring med :) Du får den fordi du her en flott blogg :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg!
Skulle legge igjen kommentar til posten over her, men det gikk ikke.Inhgen kommentarboks åpnet seg.... Men FOR en fantastisk flott lekse. Nam! Sånt kan vi like!
Klem

Anita fra hjerterommet sa...

samme problem jeg og, ingen kommetarboks i innlegg over:) Gøy med slike lekser da:))

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails