tirsdag 8. september 2009

Kunsten å nyte.....

Tenk, denne helgen var vi så heldige å få en hel dag med sol. Det er jo egentlig ikke mye å skryte av, men for oss som ikke er så godt vant gjør det utrolig godt. Så var det dette med å nyte da, det er jo så utrolig mye man skulle gjort, som man vanligvis ikke får gjort fordi det er så vått.

Men denne dagen bestemte vi at her skulle nytes, dog etter en helt nødvendig handlerunde. Mat må familien ha, sol eller ei. Bildene i dag er hentet fra hagen vår.


Til og med sommerfuglene tittet frem i solskinnet.


Litt blå blomster i hagen i september. En klematis har bestemt seg for å blomstre for andre gang. Afrika liljen henger med hodet, tydelig preget av mye regn.




Litt rosa fra hagen. Har ikke tatt bilde av noen av rosene mine, de var et sørgelig syn.
Regn og vind setter sine spor.


Gult er på ingen måte min favoritt farge, men det finnes likevel i vår hage. Den gule med det sorte øyet, heter Susanne med det sorte øye, og er en sommerblomst som minner meg om min kjære mormor. Som barn husker jeg at hun hadde denne planten i stuevinduet, så denne vil jeg nok så neste vår også, gul eller ei.


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselige kommentarer mottas med takk

Related Posts with Thumbnails